si pembace

Thursday, July 7, 2011

stress !!

dalam usia mude aku hari ini
mslah dtg dengan berguni
tak pernah seumur hidup ku begini
ini yg pertama kali

aku disuruhnya sabar menanti
menanti dan ternanti
walau tidak aku nampak ape yang pasti
ape yang pasti hanye risau dihati

kini dengan berat hati
aku melangkah pergi
walau aku masih menanti
sampai bila tidak jua ku pasti

kini aku hanya ada hati
memikirkan apa selanjutnya nanti
walau ade sinar lain yang bakal menghiasi
perkara itu masih aku menanti

ya allah cekalkanla aku punye hati
semoge aku tabah dengan ape yg terjadi
semoge semuanye bole aku harungi
untuk sekali ini

semoge ape yang aku nanti menjadi pasti
supaye sekali lagi aku menjadi senang hati
melangkah dengan ringannya kaki
supaye senyuman ku kembali meleret dipipi

semoge ape yg diharap menjadi pasti

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment