si pembace

Thursday, July 7, 2011

perkare yg dikhuatiri terjadi telah pon terjadi...dan aku dianggap masih didalam kotak kerana khuatir akan perkare yg terjadi...dan akhirnye aku dipersalahkan...sebagai balasan aku diberi kemenangan tanpa melihat sebenarnye keadaan...supaya aku akan terus dipersalahkan..maaf kerana aku bukan hingusan yang sebok mncari kemenangan...aku juge punyai benang yg perlu aku tegakkan...tetapi bukan sudut ketegakan benang yang dinilai..tp dari mana hasilnya benang yg dipandang...aku diseret dari awal dan akhir nya aku disalahkan bile ikut sama terseret...aku bilang ayah naik bukit tidak perlu risau..muke same hijau aku tetap risau masuk tempat orang bawak otak bukan pisau jangan pule sebok nak menggagau dan aku masih mahu risau www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment