si pembace

Sunday, July 3, 2011

bila marah mengawal emosi aku menulis

jangan lihat aku seperti tunggul
jangan lihat aku seperti patung perhiasan
walau kau buat hatiku sugul
aku masih bernyawa dibadan

jangan biarkan amarah ku beraja di minda
kelak nanti kau yang terima padah
kerana aku juga manusia biasa
yang tidak bisa mengawal marah

hati aku bukan mainan
hati aku bukan robot
bilamana boleh ditetapkan sesuka hati
kerana aku juga ade emosi

jangan kau bercakap seperti hanya engkau didunia ini
jangan kau fkir hati kau saja yang perlu dituruti
jangan kau berdiri dalam kotak
cakap tanpa guna otak

jangan dibiar cinta menguasai hati sehingga kawan sendiri sanggup ditolak tepi..bila cinta sudah mati kelak pasti kawan yang akan dicari..sedarlah dari fantasi bangunlah dari mimpi..ini bukan caci maki..tapi luahan kawan yang niat nya sudah mati untuk berkawan..kita berkawan bukan untuk berlawan..tapi alang2 sudah melawan takkan aku mahu berdiam...mahuku untuk berbaik mungkin tiada lagi yang pasti kecewa bersarang dalam diri..ya! sudah kau bahagia menghirup manisan bila tiba saat tertelan kepahitan , aku juga yang akan kau cari katanya sebagai kawan sejati..benarla cinta itu buta...walau dikata tidak mendatangkan apa hingga kau sendiri alpa , demi cinta itu aku ditolak tepi hormat padaku tiada lagi diriku ku juga tidak kau kenali lagi sudahlah..maaf kawan ruang untuk mu tiada lagi jangan kau bertanya padaku lagi kerana aku juga sudah tiada hati..mungkin maaf itu ada untuk kamu tetapi melupakan itu tidak sama sekali..dan tahniah kerana berjaya menjadi salah satu kisah sejarah dalam hidupku www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment