si pembace

Tuesday, July 5, 2011

selamat !!

selamat membace kepade semua pembace (lau ade yg sudi bace blog nie la )
juge selamat datang..selamat melawat kepade stalker yang ade...aku rase sejak due tige menjak nie macam da ade stalker la..hehehehhe...takpe2..selamat menjamu mate....kepade sesape yang nk copy paste ayat2 aku atau | karyakosongbisu | sile pastikan anda benar2 memahami apa yang tersurat dan yang tersirat ye...takot lain jadinye nanti....dan juge kalau nk copy makesure anda x edit ape2 ye...sebab ianya akan merosakkan maksud ayat2 aku....dan disini jugak aku nk cakap yang tulisan aku nie adalah tidak ditujukan pade sesiapa..
ape ape hal pon...sekali lagi aku nk cakap selamat membace kepade semua pembace...dan selamat datang juga selamat melawat kepade semua stalker...
kepade yang nk muntah pon dipersilakan...pade yang nk mencebik juge dialukan...semua ade pendapat masing2..dan pendapat tidak pernah salah =) tapi jangan salah translate aku nye tulisan oke

*psst..oke bole muntah skunk :)
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment