si pembace

Wednesday, January 25, 2012

cuti da abis bro !!

hari ni hari terakhir cuti aku
"cuti da abis bro!"
setelah beberape hari cuti..

memang best bro cuti lama-lama
terbaek!!

cuti yang dihabiskan bersama keluarga,kawan dan tidur..
yeahh puass....

program hari ni ke JPO...dan merewang tah kemana-mana

dan lepas ni dunia aku hanya kerja...kerja..kerja...

aku pun da tak tahu apa lagi nak tulis...

yang pasti aku tengah tunggu kawan aku siap...

sambil tengok citer katun dengan anak buah aku yang belum mandi

walaupun sudah jam 12.15 !!

tah bile dia nak mandi pun aku tak tahu.

dan..owh aku lupa nak masak sebelum keluar...

kesian anak buah aku dengan bapak aku nanti...

naseb baek MEGGI ade..terima kasih MEGGI =)

OKE aku pun da tak tahu apa yang hendak ditulis lagi. KBAi


*prektis menulis* www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment