si pembace

Wednesday, June 22, 2011

saman oh saman !!

untunglaa~~
untungla MBJB sebab org bayar saman...
terima kasih kepada MBJB sebab buat DUA HUJUNG MINGGU aku sepi tanpa aktiviti..
TERIMA KASIH BANYAK2!...

kenape ye aku berterima kasih ??
sebab aku kena bayo saman parking ngn MBJB...
lau xbayo tak bole renew roadtax...
cube tye berape aku kne bayo ??
aku kne bayo rm150 selepas dapat pengurangan a.k.a diskaun 50%
jumlah sebenar rm300.nie belom masuk saman yg mase aku gune keta akak ngn bapak aku..
aduihai.....

byk tu rm150...aduihai....
duit soping kena potong..duit berhibur a.k.a duit merayap pon kena potong
aduihai..saman oh saman...

MBJB nie xbest la men ugut2....
tak kesian ke kat orang yang baru nk belajar pegang duit cm aku nie...
baru nk pegang duit lebih sikit dah kene bayo saman..letih...

duit-duit..dimana kau duit...
ade tak sape2 yg nk buang duit sebab aku nk pijak duit tu
supaye duit tu akan jadi duit terpijak!
(bole ke mcm tu??)

mood : nak bayo saman parking MBJB $$$$$$$$$ www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment