si pembace

Friday, June 17, 2011

ini bukan dari akalku yang waras pada cemburu

dan sebetol nye aku sedang sarat cemburu tapi tidak diketahui punca berlaku perasaan yang sangat perasan lalu tertikam aku dengan perasaan itu sendiri perasaan yang sangat tidak adil untuk aku yang sangat naif dalam mengemudi sekeping hati yang sangat kecil juga sangat peka dengan apa keadaan di sekeliling nya . Apa lagi yang harus ku lakukan ? lalu ku bawa sekeping hati yang cemburu ini pergi jauh meninggalkan cemburu namun percubaan ini gagal lantas aku kembali cemburu , perasaan ini sangat zalim padaku kerana membikin jiwa ini memberontak mahu melangsaikan cemburu namun dengan apa cemburu itu harus dilangsaikan ? aku sendiri kurang pasti , yang pasti cemburu itu datang kerana rindu , ya rindu !..mengapa harus rindu dan mengapa harus ade cemburu selepas rindu datang menjengah ? itu juga aku kurang pasti , tidak ada apa yang aku dapat pastikan dengan keadaan rindu dan cemburu malah kaitannya pun hanya sekadar logik yg lahir dari akal yg sedang cemburu , mungkin lain perihalnya pada pemikiran mereka yang bukan dalam cemburu..mungkin sudah ku temu caranya untuk membiaskan perasaan cemburu itu..mungkin bila aku coretkan sesuatu karya kosong bisu padahal tiada kaitan yang dapat aku kaitkan dapat membuang perasaan cemburu ini..
maaf kerana aku mencoret karya ini mengikut isi hati ku , mengikut akal ku yang kurang waras pada ketika ini kerana cemburu..cemburu mengatasi segala nya..dan bila sudah ku coretkan karyakosongbisu ini mungkin perasaan hatiku yang cemburu ini telah terusai..dan memang itu yang aku harapkan dari coretan ini..coretan ini tidak bermakna apa ,hanya sebagai pelepas perasaan cemburu , jika kalian membaca coretan ini dan tidak memahaminya..tidak mengapa..kerana aku juga tidak memahaminya bilamana kalian sanggup membaca coretan karyakosongbisu ku ini..maka tamat sudah coretan untuk kali ini..terima kasih.. www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment