si pembace

Sunday, April 3, 2011

menyesal.....=(

menyesal ku akui tak terima cinta mu...
ngee..oke bertema kan lagu dlm blog nie..
aku cme nk luahkan jek rase menyesal aku nie..

perrgghh..
gile xmenyesal...
sgt menyesal skunk nie..

membe aku pnh ckp..jgn malu sgt..konpiden sikit..
tp aku tetap malu2 dan xkonpiden (poyo jek)


tapi!..
sbb malu ngn xkonpiden nie la
aku da melepas..
perrghh..
kalau la dapat undur balik...hhmm

tu la..dlu poyo sgt...malu konon..ape la..itu la..nk jual mahal la..
kan da melepas...mm..


aku bkn ape..cme aku xnk perasan sendiri jek...
lau perasan sendiri kan da malu tuh..
tah2 aku jek yg pk cm tu..
tp die xde pk ape2..


hhrrmm...
skunk nie ley tgk jek la die happy ngn kapel die kan..
xkn nk kacau lak..
PADAN MUKE AKU!!!

hahahahha...padan muke.
skunk kne la berpure2 mcm xde pape..
berpure2!!..

ye..mmg aku berpure2..
ble ade yg tye..ko x terase ke weh..

aku dgn selambe tipu.membe aku n cakap

TAK!!...WAT PE NK TERASE..KAN KITE KAWAN2..

hah.amik kau...jawapan cover line..
tp dlm ati..xde sape yg tau sbnrnye..
sedih nye la wei..

oke tgh nk sedih skunk nie...=(
ttbe ati jd cm tisu lak...

** pd yg terbace post nie..korg da ley gelak kan aku skunk.. n ckp padan muke kat aku!!
** pd yg nk muntah pon...da bole muntah skunk...


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment