si pembace

Wednesday, March 30, 2011

Bila Bukan Aku Lagi

bila dia sudah jadi yang segalanya,

aku di mata mu tiada bermakna

tawa ku..tangisku tiada umpama


cerita kita hanya kisah yang lama

tiada lagi kisah kita

berlalu di hati hatta di mata


aku hanya aku

engkau juga engkau

kini kita tiada bertemu

menghurung rindu

menusuk di kalbu


cuma satu yang aku mahu

aku jangan dilupa

cerita jangan tidak bermakna

kejian jangan dicipta

tetapi sayang kita

menjadi nostalgia


bila bukan aku lagi yang berdiri di sisimu

aku tetap memerhati langkahmu

kerna insan yang dulu dihati adalah kamu


bila bukan aku lagi yang berdiri

merialisasi mimpi

memberi realiti


malah aku akan tetap berdiri

mencari mimpi

mencari pasti

mencari teman di hati

sampai kekal di akhir nanti


wrote by bolat

12.20 am

31 mac 2011

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment