si pembace

Tuesday, March 1, 2011

COMING SOON!!!

insyaallah
kalau di izinkan allah...
ape yg aku ingin kan akan menjadi kenyataan
kalau xde aral yg melintang
kalau rezeki mencukupi
kalau ade jodoh dgn barang2 tersebut...
aku akn memilikinya satu hari nanti...

  1. KANCIL
hehehe...
walaupun kete nie XDE LA MAHAL sgt...
tp boley untuk aku yg baru nk start hidup bekerje sendiri..
rase nye aku lom mampu nk beli kete impian aku..
cume mampu berangan jek..
bak kate aku..."mana yang mampu dulu"
skurg2nye ade...dr xde langsung =p
KANCIL OKE WHAT..(sj sedapkan hati)

2 . PS2

PS2!!..
nie satu lagi produk yg da KETINGGALAN ZAMAN..
tp aku STILL NAK beli gak..
dlm n3 sbln nie aku da post psl ps2 nie..hehhe..
sj jek nk post ag..
uihh xsabor ghase nye...
ghase nye lau de wit lebih..
nk beli PVP gak la..
dlm tu de byk game2 yg lame2..
cam mario n laen2..


3. KEMERA CANON

haah!!
xmemasal..
hahahha...mentang2 skunk tgh musim..
aku pon gatal otak berangan nk beli..
gile ar..
zap!..zap! zap2x..(bunyi snap pic)
uhh stylo la sape yg pakai ( wlupon nmpk poyo kdg2)..
tp nie xtau la kan bile boley dpt..
ghase nye kne wat bajet baru..
uihh GERAM jek aku tgk org pakai cemre nie..
padahal yg aku nye ade DUA da cemra digital..
sampai TAK terpakai...(blagak jap)
tapi gatal nk beli yg mahal nie....


alamak tetibe kije dtg lak..maka terpaksala aku menamat kan post aku sampai disini...
utk barang lain yg aku berangan nk beli will be post later..
**continue from syukur alhamdulillah post**



www.tips-fb.com

2 comments:

  1. bulat, t bolehla kite race kancil...haha

    ReplyDelete
  2. ala skunk ie xley la...kancil standrt nk lawan turbo..mmg xpat ar...t la tgu setaon dua..hahaha..

    ReplyDelete