si pembace

Tuesday, March 1, 2011

batu pahat part 1..

last weeknd..
lokasi : pantai minyak beku , batu pahat



pertama kali melangkah kaki ke pantai minyak beku...



menatang nie yang memule menyambut kedatangan kami sekeluarga ke sana..
pelik..ini le 1st time aku jumpe MEMERANG..
geli gak..jd MEREMANG aku tgk..



tau x nie sape??
ini ler anak buah aku yg degil...
menangis ketakotan mse nk pki kan life jaket tu..almaklom la..1st time...
sabo ami..lat ade jgn takot...


YB melawat kawasan..


bersama2 konco2nye....


konco yang paling comel=)


hamboi...senang hati memasing...


kne ekat bebaek topi tu..lau x..xmemasal laut dpt pki topi koboi aku nie...



tetibe nmpk ade org tgh tarik jala...haah..kite pon ape ag...
kiteorg tlh meng "usha" ikan yg pak cik nie tangkap..dan berkenan dihati..lau membeli ikan tersebut..
jual beli atas laut..tanpa cukai or ape charge..MURAH..


eksen jap=)


hahaha..seronok betoll...


seronok rupenye naik bot nie...santai jek...


asal usul name BATU PAHAT


hitam dan dalam airnye...seram aku tgk..




hasil jual beli atas laut td.....
da jadi lauk asam pedas..
urmm..nyam2x..

thanx to my cousin n famly (abg at & kak sara)..sbb bwk g redah batu pahat..
SERONOK2...da mcm cter DESTINASI BAJET lak...best2..ley wat lagi kat tmpt lain pulak lain kali..

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment