si pembace

Sunday, June 20, 2010

permulaan..


salam....
aku saje je nk tulis cter kat cnie...konon2 nk cter lah pgalaman aku ngan softbal....
memula mse aku main game ni umur aku 15taun...mse tu aku tingkatan 3...
tp disebabkan saiz aku agak besar sikit dari kawan2 aku.coach pandang aku sebelah mate jerk
tp aku still dtg trainng n wat pe yg disuruh.....
setaun lepas tu...mse umur aku 16taun..aku pindah sekolah...
aku still nk join game nie...dan alhamulillah..coach aku nmpk klebihan aku wlupon aku bulat 360...
traing punye tranng akhir nyer aku dpt join wakil sekolah dan yg plg best aku dpt jd 1st 9....wahh..gler xgler. ar...dlu org pandang rendah..xlame pastu tros jd 1st 9
hahahahaha(gelak bongkak)

sejak dari tu aku rse game softball nie game plg best penh aku mai....sebb da mcm jns game yg aku main..xde yg lekat kat ati aku nie...tp softball sampai skunk aku minat

Pengalaman aku ngan softball mmg banyak...antaranya..gara2 bola softball tu sendiri mate aku mengalami luka yg terok sampai masok spital..idung retak cikit dan tros blekok..setaun kot mata aku xley kne matahari.....tp xpe..aku xksa..sbb aku da jatoh cinta ngn softball..lau takat bengkak ngn lebam dikaki dan tangan toksah cter ar...da lali ngn badan nie...

Lepas je abis skolah..aku masok poly...sem 2 baru aku join sbb sem 1 ialah sem anai2..(hahaha) coach aku yg kat poly ni pon best gak...tp sebb ramai yg terar..xpat ler aku jd 1st 9 ag=( tp xpe....yg penting softball....
kat poly nie dari sem 2 sampai sem 5 aku maen (extend sem) softball...byk da pengalama,ilmu,kawan,cerita,gossip, dan sesi mgumpat aku dpt dr game ni..pendek kate game nie mmg best giler...satu ayat yg aku dr coach aku kat skolah ialah...softball ini kelihatan seperti game org bodoh..tetapi dimainkan oleh org yg pintar da bijak sahaja.... www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment