si pembace

Sunday, June 20, 2010

aku..


salam....
skunk nk cter psl famly lak...
bapak aku bernama abdullah bin aman...mak aku jasimah bt nordin....
adik beradik aku ade 6 orang..tp sorg da smpi mse berjumpe dgn penciptaNYA
(alfatihah tok adik aku)...abang aku yg sulong nme muhammad..yg 2nd muhammad suffian.akak aku nordiana..abg aku ag sorg muizzudin...dan aku.hhehe rmi kawan2 aku yg xtau nme sebenar aku...nme aku ialah nur ain nabilah...arwah adik aku nurul khadijah....
sekarang nie..adik beradik aku semua da kije..tinggal aku sorg je yg menjadi penganggor terhormat
hhehehehe.....
wlupon kitaorg da hilang seorang penyeri,,tp than yg maha kaya telah menganugerahkan 2orang penyeri kepada kami sekuarga dan insyaalah akan bertambh..penyeri itu ialah ank buah ku...
adiy ummar dan nurul amni balqis....(erk..ape ag ek nk cter???)
wat mse nie...nie je idea yg ade..wsalm... www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment