si pembace

Monday, August 29, 2011

selamat datang syawal & selamat tinggal ramadhan

raya! raya!raya!
raya dtg lagi...

selamat hari raya aidlfitri maaf zahir dan batin

kepada semua yg ade terbce n3 aku nie...

sepuluh jari aku susun

maaf dipinta

andai terkasar bahasa..
terguris perasaan
termakan
terminum
tergadoh
terumpat

dan segala mcam "ter"

aku mintak maaf ye..=)

raya kali ni aku rse lain mcam ckit

tp xtau la lain mcm npe..

susah nk di terangkan...

semoga kedatangan syawal kali ini

membawa seribu keberkatan

kemurahan rezeki..

kemudahan dalam segala urusan dunia & akhirat

dan semoga dapat aku bertemu

ramadhan di lain tahun

di pendekkan cerite..

aku cuma nk ucap

selamat hari raya maaf zahir dan batin !!

untuk

semua yg dikenali secara langsung atau tidak langsung


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment