si pembace

Thursday, June 9, 2011

tegang dalam tenang

fikiranku tegang

walau air muka ku tampak tenang

tiada apa yg dapat aku lakukan

walaupun untuk menentang


menanti dengan harapan

walaupun aku sedar hanya angan-angan

tidak sekaliku kata jangan

walau katamu sudah ku bosan


sabar yg aku pegang

walau sukar aku bertahan

rezeki ditangan tuhan

aku tahu ini bkn sekadar omongan


kawan2 ayuh mengangkat tangan

sama2 kita berdoa pada tuhan

moga doa kita tidak tersangkut di awanan

doa kita membawa segunung harapan


semoga selesai perkara kita

semoga tenang hidup kita


ya allah ya tuhanku..

andai benar ada penyelesaianya

kau segerakan la urusan kami

jika benar ianya milik kami

ya allah yg maha berkuasa ke atas tiap2 sesuatu

kau permudahkanlah urusan kami


pada hari ini hari esok dan hari2 yg mendatang..

hanya padamu kami menjulang harapan

|karyakosongbisu|

10:47 pm

ttbe dpt idea ni

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment