si pembace

Wednesday, March 23, 2011

syukur..

alhamdulillah..
akhirnye keluar gak KANCIL aku..
pade tarikh 18 MAC 2011
terima kasih pada orang tua ku kerana banyak membantu..
DAN...xlupe pd kazen ku sekuarge di batu pahat
kerane byk membantu dlm proses
pengeluaran KANCIL aku nie...

oke now aku tgh tgu untuk beli mende yang mengarot..
ade lagi 2 belom beli...
hehehe...
aku da rse ckup best lau da dpt 2-2 mende ni (poyo jap)
hahahahha...

orang kate berangan tu kan bagos...so skunk aku nk berangan kan lg 2 mende tu...
fuhhh..
terima kasih mat jenin..(xmemasal nme mat jenin naek)

oke itu sahaja bingkisan pade hari ini..sekian terima kasih...

p/s : beli dan miliki ape yg mampu sahaje..(kancil pon oke babe..lau da make up stylo gak..so jgn pndg rendah pd kancil)(mood : terase jap..1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...oke da x terase..)hahaha=) ade aku kesa?...huhuhu
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. uit..mane pic kancil ko 2..??nak tengokk..bile nk bawak aku jaln2 nek kete baru..yeyeyey..=)

    ReplyDelete
  2. hehehe...t..lom aplod lg...kabel xde...

    ReplyDelete