si pembace

Saturday, November 27, 2010

ego ku..terima kasih

pertama kali kita jumpa

kau aku lihat seperti biasa

kali kedua juga begitu

cuma rakan2 ku yg asyik memuji2 engkau


namun setelah kita berbual bicara

bergurau mesra

ade sesuatu yang aku rasa

mungkin kau rasa mungkin kau tak rasa


mungkin kah aku terpaut pada engkau??

atau mungkin kita sebulu..

tapi ego aku tak mengaku

ego ku berkata tidak harus ada apa2 antara kau dan aku


dan dengan perlahan

aku membiarkan engkau membuat pilihan

dan akhirnya bukan aku yang terpilih

untuk kau mencurah kasih


ego ku..terima kasih

keranamu aku kini sepi lagi

ego ku..terima kasih..

keranamu kini hatiku sunyi lagi

wrote by bOLaT

28/11/2010

09:41 AM

(p/s..cubaan kedua mempamerkan sajak di umum)

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment